Maggan: Det var hata-ramsan i sig jag kommenterade, inte orsaken till den. Sen försökte jag förtydliga genom att ge exempel på vad ni genom åren har sagt och skrivit i ämnet.
Skulle kunna citera herr Stenmark men det känns inte lönt...I rest my case!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Maggan: Det var hata-ramsan i sig jag kommenterade, inte orsaken till den. Sen försökte jag förtydliga genom att ge exempel på vad ni genom åren har sagt och skrivit i ämnet.
Skulle kunna citera herr Stenmark men det känns inte lönt...I rest my case!