rådbjer: Det har inte stått i Dagbladet då är det knappast trovärdigt,,,,
Ja vem vet en grym osäkerhetsfaktor kryper sig allt närmare, är det lill-Kenta eller kent forsberg????? men satan vet om det inte är Khent Finnel? Skulle isf vara idealiskt då jag förmodar att vi för en gång skull kanske fick dommarna med oss, pga deras tacktik med att ringa en vän,,,,Men suck då har vi väl alldrig rätt slutsiffra så lika bra att lägga ner då
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det har inte stått i Dagbladet då är det knappast trovärdigt,,,,
Ja vem vet en grym osäkerhetsfaktor kryper sig allt närmare, är det lill-Kenta eller kent forsberg????? men satan vet om det inte är Khent Finnel? Skulle isf vara idealiskt då jag förmodar att vi för en gång skull kanske fick dommarna med oss, pga deras tacktik med att ringa en vän,,,,Men suck då har vi väl alldrig rätt slutsiffra så lika bra att lägga ner då