1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 859602

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Norden_AN & scim: Man behöver väl inte kasta nån trumpinne i huvudtaget.

Under vägen från ståplats till utgången orkade jag fan inte bry mig om alla killar i 15-20 åldern som sett 2 hockeymatcher i karriären och inte vet skillnaden va icing och mål är - fullständigt skämma ut sig inför sitt eget lag som precis slagit ut rivalen i en väldigt bra match från deras sida (modo) istället för att hylla sitt eget lag. Jävla idioter. Så jävla patetiskt att stå å peka och nästan ta tag i en när man lugnt och stilla går därifrån, hoppas dom fick adrenalinkicken och ståfräs.

Bra match av Modo, veteranerna klev fram och avgjorde matchen. Timrå vågade inte riktigt fullt ut vinna matchen.

Nu hoppas jag FBK tar hem guldet så att hela jävla hockeysverige (förutom Karlstad) känner sig lika deppad som mig just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.