Personligen så ser jag hellre en hall i Timrå som "bara" tar in 7000 personer men som då fylls av 7000 som verkligen går dit för hockeyn och Timrå IK, än att ha en arena i city för 9000 som fylls ut av ett stor antal "vad är offside":are, adidasbyxor och resten med munnar fylld av bearnaise på nån restaurang med utsikt... men inkomstmässigt så vore det väl bra.
Men det finns väl för- och nackdelar med alla alternativ antar jag..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men det finns väl för- och nackdelar med alla alternativ antar jag..