1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 861392

Sv: Slutspel -07
Hassan: GIF snittade väl 5500 någonstans under åtminstone de sista åren i allsvenskan, och lägg till sen att detta är en hockeyregion främst, precis som Hemp skrev för en stund sen.

Okej för att man vill ha kvar hallen i Timrå Kommun, men det skulle behövas ett mer centralt läge, närmre butiker, restauranger osv. Det utbudet existerar ju dessutom inte i Timrå, och kommer aldrig så heller att göra. Därför skulle en flytt till stan göra mycket. Kulturen sitter väl fan inte i spelplatsen, det sitter i färgerna och allt som hör därtill.

Ernest: Det handlar ju inte om att flytta hela klubben till Sundsvall, utan "bara" A-laget. Hela ungdomsverksamheten skulle givetvis vara kvar i Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer