Det är la skillnad på att flytta en klubb från ett land till ett annat och därtill byta namn jämfört med att bygga en ny arena i en grannkommun någon mil söderut. Håller du med...?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är la skillnad på att flytta en klubb från ett land till ett annat och därtill byta namn jämfört med att bygga en ny arena i en grannkommun någon mil söderut. Håller du med...?