JimmyH, Knylan: jag har redan svarat på den där kritiken eller vad man nu ska kalla det.
Om vi börjar flytta lag, om det nu bara är Knappt två mil och om vi har kvar samma tröjor, namn och till och med korvbrödsmärke, TROR ni att chansen ökar eller minskar för att mitt i dagsläget inte så klockrena exempel kommer att bli verklighet??
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om vi börjar flytta lag, om det nu bara är Knappt två mil och om vi har kvar samma tröjor, namn och till och med korvbrödsmärke,
TROR ni att chansen ökar eller minskar för att mitt i dagsläget inte så klockrena exempel kommer att bli verklighet??