Jag förstod din poäng innerst inne, men jag ville förtydliga min poäng och svarade därefter. Och ja, om det är så illa att vi måste vänta till 2018 får vi väl ta upp tråden då. Antar att Timrå IK spelar i allsvenskan vid det laget... =(
Läste några argument i ST idag: Thomas Johansson vs Eva Lindstrand. Gissa vems ord samt befattning som jag anser väga tyngst i just det här sammanhanget...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag förstod din poäng innerst inne, men jag ville förtydliga min poäng och svarade därefter. Och ja, om det är så illa att vi måste vänta till 2018 får vi väl ta upp tråden då. Antar att Timrå IK spelar i allsvenskan vid det laget... =(
Läste några argument i ST idag: Thomas Johansson vs Eva Lindstrand. Gissa vems ord samt befattning som jag anser väga tyngst i just det här sammanhanget...