T T: Tycker att Ward höll sig cool, Hedman höll på att skita på sig när Ward måttade. Tveksamt att han petade Hedman i ögonen. Det Marcus Nilsson gjorde på Kalle K var att peta i ögonen, riktigt fult.
Som Putte sa: Hade det stått något annat namn på ryggen så hade det inte varit matchstraff.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Som Putte sa: Hade det stått något annat namn på ryggen så hade det inte varit matchstraff.