Jotack, eftersom vi inte kunde enas om vilket lag han höll på för några år sedan frågade jag honom, och han berättade då för mig att han höll på bägge lagen. Fast det är ju tydligt att han håller lite mer på Timrå. Muahaha.
En annan journalist som inte är omtyckt av sina egna supporters är förresten Ronney Jerrevång, fast jag tror att de börjat älska honom nu bara för att vi tycker att han är dum i huvudet. Han går för övrigt snart i pension, det är ju bra. Det borde fler göra.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jotack, eftersom vi inte kunde enas om vilket lag han höll på för några år sedan frågade jag honom, och han berättade då för mig att han höll på bägge lagen. Fast det är ju tydligt att han håller lite mer på Timrå. Muahaha.
En annan journalist som inte är omtyckt av sina egna supporters är förresten Ronney Jerrevång, fast jag tror att de börjat älska honom nu bara för att vi tycker att han är dum i huvudet. Han går för övrigt snart i pension, det är ju bra. Det borde fler göra.