Personligen anser jag att Timrå IK var den moraliske segraren denna säsong. Antar att det finns de som håller med. Vi såg ju alla att TIK var bäst när laget var ordinarie och att det nästan enbart handlade om tur för MoDo i kvartsfinalserien är väl i stort sett alla överens om...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Personligen anser jag att Timrå IK var den moraliske segraren denna säsong. Antar att det finns de som håller med. Vi såg ju alla att TIK var bäst när laget var ordinarie och att det nästan enbart handlade om tur för MoDo i kvartsfinalserien är väl i stort sett alla överens om...