1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 874106

Sv: Challe ska bort!
timraiten: Har du tänkt tanken att de som ville ha hit "Challe", vände o vred på alla möjliga, tänkbara kandidater. Vilken är bäst för Timrå?
Vilka var det som vände o vred då? Hur länge höll de på? Förmodligen har de lusläst varenda tänkbar tränare i den klassen och kommit fram till "Challe". Han var det bästa alternativet. Bäst av allt var att "Challe" antog utmaningen. Kan lova dig en sak och det är att alla Djurgårdare ser snett på oss Timråiter för att vi "lyckades" få loss honom.
Jag säger som någon tidigare sagt. Det var tack vare "Challe" som Djurgårn fortfarande lirar i ES.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.