Tycho: Nyss läst på Brynäs hemsida: Bissett19: Vet att de låter konstigt men jag fick just ett samtal (från Brynäshåll) som sa att Sjödin skriver på för Timrå idag. Men när de blir officiellt återstår väl att se... Det låter inntressant!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bissett19: Vet att de låter konstigt men jag fick just ett samtal (från Brynäshåll) som sa att Sjödin skriver på för Timrå idag. Men när de blir officiellt återstår väl att se...
Det låter inntressant!!!