1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 888682

Sv: SCA cupen i Timrå?
-Gurra-: Synd att derby känslan mot Sundsvall har försvunnit. Vi supportrar har ju fortfarande kvar den lilla hatkänslan när vi möter varandra, men spelarna har det ju inte.
Annars hade vi ju lätt kunnat spela även den matchen i E.on. Men men jag tror att det räcker med kattlådan eftersom den matchen inte lockar lika mycket folk längre.

Det var bättre förr, när det verkligen var känslor i mötena.
Eller vad sägs om den gången när ena katten vände klubban och "högg" ned en Tikare när spelet vände från Timrå målet.
Styf i full fart och sopade till honom när han skulle byta, och sen var slagsmålet i full gång.... överallt!
Källarsson och babyface Hammarström (?) hade en uppgörelse nedanför Timråklacken, och sen var även målvakterna på varandra..... Helt kaotiskt!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.