1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 889051

Sv: SCA cupen i Timrå?
Maggan: Sundsvall har bara ett hockeylag. Det heter Timrå IK. Timrå har bara ett hockeylag. Det heter Timrå IK. Medelpad har bara ett hockeylag. Det heter Timrå IK. Västernorrland har fan två hockeylag. Det ena heter Timrå IK. Det andra har jag glömt namnet på. Alla hatar att bli bortglömda. Dom där katterna är som den feta fula illaluktande bruden som ingen vill dansa med på festen. Och alla undrar varför hon är bitter? Vi andra vill bara glömma. Varför focusera på alla avarter när det finns så mycket vackert i regionen?

Sommaren är bäst när solen bränner en sådär snyggt röd. Leve klimatförändringen! Tänk positivt;)

Glad sommar!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.