1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 889405

Sv: Priset för skadorna
Kerstin_k: Den enda han pratade om var att publiksnittet i år låg på drygt 5200 iår mot drygt 5500 för två år sen(då vinsten var ca 3,5 miljoner).

Sen sa Thomas också att det viktigaste för att vara med i toppen var att öka omsättningen, detta görs framförallt genom att ha en större, bättre och mer anpassad arena.

Som parantes kan sägas att säsongen 2005-2006 hade Leksand en omsättning på 99 miljoner. Det året åkte de ur ES men hade ändå 5:e största omsättningen och 12 miljoner mer än Timrå hade iår.

Omsättningen ökade med 12 miljoner mot 2005-2006 och vi ligger 7:a i ES totalt.(Frölunda, Färjestad, Modo, HV71, Linköping, Brynäs)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.