fighter: Det brukar komma upp på TV4:s hemsida om ett tag, han berättade om "lukten" i Timrå där det luktade arbetare och att där visste man vad fabrik var ;)
Sången handlade om när han var på en match och lill-strimma avgjorde mot brynäs tror jag det var.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sången handlade om när han var på en match och lill-strimma avgjorde mot brynäs tror jag det var.