Belthor: Var även på Rix fm nu för en stund sen i återblickarna på veckans bästa. Var tvungen att höja så hela bygden hörde. Modogrannarna kom med lie, spett o hacka alldeles högröda i ansiktet. Jag bussade hunden på dom sen sprang dom, precis lika fega som vanlig mao.
Men Jähkels kåt tänker jag spela å det högsta ikväll igen. Moooahahahhaaa!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Var tvungen att höja så hela bygden hörde. Modogrannarna kom med lie, spett o hacka alldeles högröda i ansiktet. Jag bussade hunden på dom sen sprang dom, precis lika fega som vanlig mao.
Men Jähkels kåt tänker jag spela å det högsta ikväll igen. Moooahahahhaaa!