1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 889961

Sv: Lennart Jähkel
TV4: Nä, jag bommade Hank Lennart idag. Dock hörde jag det hela i Rix Morronzoo i förrgår onsdag. En stund efter att Hank Lennart dragit den ljugarvisan (Timrå slog aldrig Brynäs 1967 — Brynäs spelade i södra och Timrå i norra — vilket lag av dessa som gick till SM-spel behöver jag inte skriva i den här gästboken) blev Gert Fylking så illamående att han var tvungen att gå från jobbet en timme tidigare efter att i vanlig ordning droppat in en timme efter brynäsaren Titti Schultz och brynäsaren/timråiten Roger Nordin.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer