wap.hockeysnack.com Var ni födda när Canada Cup gick. Det syrligaste var när Svenskarna vände mot Sovjeterna, det syrliga var att det var bildavbrott. VM borde spelas färre så kanske hypen kan komma tillbaka som när Canada cup gick i stapeln.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Var ni födda när Canada Cup gick. Det syrligaste var när Svenskarna vände mot Sovjeterna, det syrliga var att det var bildavbrott. VM borde spelas färre så kanske hypen kan komma tillbaka som när Canada cup gick i stapeln.