wap.hockeysnack.com Nu har jag inte koll men Sverige vände från underläge till överläge. Kommer jag ihåg rätt så funkade ljudet, tror även att jag bodde i S-vall då (84-89) Du som har internet kan checka vilket. Har nyss passerat Jämtlands största f-förläggning Bräcke
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu har jag inte koll men Sverige vände från underläge till överläge. Kommer jag ihåg rätt så funkade ljudet, tror även att jag bodde i S-vall då (84-89) Du som har internet kan checka vilket. Har nyss passerat Jämtlands största f-förläggning Bräcke