Dream Team: Brukar se nån eller några matcher varje år. Tycker det känns som dom har varit med några gånger under 2000 talet. Men det kan mycket väl hända att jag har misstagit mig. Det har hänt förr :) Har väl blandat ihop dom med något annat mediokert, ointressant lag som typ Södertälje.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker det känns som dom har varit med några gånger under 2000 talet. Men det kan mycket väl hända att jag har misstagit mig. Det har hänt förr :)
Har väl blandat ihop dom med något annat mediokert, ointressant lag som typ Södertälje.