Lorgalis: "Alltså..hur bra är Svensson-Pääjarvi och Lander egentligen?" Typ, bland de tre bästa i sin årskull. Så bra är de. :) Roligt att se att det bär frukt när Timrå för en gångs skulle ger några juniorer chansen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Typ, bland de tre bästa i sin årskull. Så bra är de. :) Roligt att se att det bär frukt när Timrå för en gångs skulle ger några juniorer chansen.