1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 905033

Sv: SCA-Cupen
Uno Gordon: Nu när jag skummat igenom inläggen under matchen ser jag ju att Kerstin K redan bjudit på ett magnifikt exemplar av just precis detta. Jag låter honom även få sista ordet i frågan, för jag har faktiskt inget mer att tillägga. Men jag kanske ändrar mig och smackar ihop nåt under senkvällen. Men jag lovar inget;-)

Jo, ett par saker.. Magnus Wernblom, fanns han med på isen ikväll? När MoDofansen sjunger "SM-guld, SM-guld, SM-guld", vad menar dom då? Går det att vinna SM-guld i SCA-cupen?
Skämt åsido, visst förstår jag vad de vill uppnå med det. Och visst, det irriterade väl precis som det bör under en stund. Hellge, den där tidsresan jag pratade om i eftermiddags blev nog trots allt av där en kort stund. Men så fort vi hade kontroll på matchen och hemmaklacken kontrade med samma "Sm-guld..." kändes deras försök väldigt harmlösa.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer