Uno Gordon: JaJa, det reder sig med det, och ung tupparna var kanon bra, med lite + för MPS. Men den där Forsström, vad hade man hittat den Zebran någon stans? Märkligt att en sån figur skall få blåsa i en sån här match, illa.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
JaJa, det reder sig med det, och ung tupparna var kanon bra, med lite + för MPS.
Men den där Forsström, vad hade man hittat den Zebran någon stans? Märkligt att en sån figur skall få blåsa i en sån här match, illa.