hellge: Om man får tro klacken ni hade i EON i kväll, så borde väl spelarna hänga av sig bojsänkena och börja spela hockey? Bojsänkena = SM-Guldmedaljerna.
Det var nämligen det enda er klack lyckades skandera SM-Gul SM-Guld osv. Man kan inte leva på gammla meriter borde väl även dom veta.
Hade jag varit modo supporter så hade jag nog ställt mig i Timrå Klacken. Dom skämde ut sig ordentligt tycker jag. Men det klart det var ju lill lördag, så det kanske är legalt att vara dyngrak på en onsdag
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bojsänkena = SM-Guldmedaljerna.
Det var nämligen det enda er klack lyckades skandera SM-Gul SM-Guld osv.
Man kan inte leva på gammla meriter borde väl även dom veta.
Hade jag varit modo supporter så hade jag nog ställt mig i Timrå Klacken.
Dom skämde ut sig ordentligt tycker jag.
Men det klart det var ju lill lördag, så det kanske är legalt att vara dyngrak på en onsdag