Jag hoppas att modosupportern som var ledsen och kingig efter andra och kasta in sin snusdosa på isen även stannade och såg sina spelare ta hand om den. Sen hoppas jag hans mamma och pappa som troligen även är morbror och faster har lagt honom i säng nu med ny blöja.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen hoppas jag hans mamma och pappa som troligen även är morbror och faster har lagt honom i säng nu med ny blöja.