Vi måste ha så många borta som det är möjligt. Det är bra för nerverna. Låt bobcats få en chans. Vi vill ju hjälpa dem så gott det går, och vi gör det gärna. Hjälper dem små blå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi måste ha så många borta som det är möjligt. Det är bra för nerverna. Låt bobcats få en chans. Vi vill ju hjälpa dem så gott det går, och vi gör det gärna. Hjälper dem små blå.