JD: Det är lustigt att dom verkar hata Timrå mer än dom älskar Sundsvall.
Risken finns att dom vinner klackmatchen idag. Det här är ju årets match för dom. Dom lär vara laddade till tusen. Själv tycker jag bara den här matchen känns som en gäspning.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Risken finns att dom vinner klackmatchen idag. Det här är ju årets match för dom. Dom lär vara laddade till tusen.
Själv tycker jag bara den här matchen känns som en gäspning.