1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 90648

Sv: Zätas tröja
Jimmy: Jag har som sagt inga pekpinnar på vad som egentligen är rätt eller fel när det gäller tröjhissningar. Har bara en uppfattning om vad som är det generella när man tittar sig om i världen.

Nordamerikansk tradition är ju också betydligt längre än den i Europa. Som i Montreals fall så har man slutat att hedra och reservera nummer. Hade man fortsatt i den takt som man inledde så hade taket sett ut som tvättlinorna runt medelhavet. Förmodligen hade spelarna nu åkt omkring med no 100-199. Så visst kan det bli problem om tröjhissningarna enbart baseras på emotionella och subjektiva bedömningar. 5 decennieum kan gå oerhört fort och alla har ju sina favoriter.

Gretzky hänger också i LA Forum.

Mattias Wiklund har säkert sin like i Kaj Olsson som hänger i Malmö Ishalls tak.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer