NuMountain: I Foppas fall är det ju också redan klockrent att han någon gång skall hänga där, så ni får väl skryta med eran framförsynthet :-)
Min egen tanke är väl att en traditionell hissning efter avslutad karriär hade blivit något mycket större, än vad Foppas hissning i förtid blev. Det brukar bjudas på collage av gamla kedjekompisar osv. En sådan hyllning blir ju naturligtvis bredare om objektet ifråga är 35 istället för 25.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Min egen tanke är väl att en traditionell hissning efter avslutad karriär hade blivit något mycket större, än vad Foppas hissning i förtid blev. Det brukar bjudas på collage av gamla kedjekompisar osv. En sådan hyllning blir ju naturligtvis bredare om objektet ifråga är 35 istället för 25.