dr-nix: Det gjorde man inte heller, långt därifrån. Som Robban säger så sjönk man ner i Sundsvalls tempo och då matchen nästan bara kommer att handla om vilka som krigar bäst så är det klart att hemmalaget matchar det. Det klassiska "lillebror" vs. "storebror" ännu en gång.
TT: Haha.. Robban drar till med ett numer klassiskt uttalande ;-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
TT: Haha.. Robban drar till med ett numer klassiskt uttalande ;-)