Nu kl. 10 börjar Medelpad den sista matchen i gruppspelet i TV-pucken. Detta mot Västerbotten som varit bäst såhär långt. Seger är nästan ett måste eftersom Norrbotten vid seger över nästjumbon Ångermanland kniper andraplatsen och avancemanget till nästa omgång. Poängförlusten mot Jämtland/Härjedalen kan om det vill sig illa bli det som fäller laget.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tabellen såhär långt: