dr-nix: jag tror precis som dig på en rätt poängfattig/lugn start,räknar med att vi ligger 7-8 i början och max 6 vid jul och sen tar det fart uppåt och vi slutar 3-4a. Anledningar tillex jonte ur form pärssinen ur form,ingen tenkrat,nytt spelsystem,ny tränare.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
jag tror precis som dig på en rätt poängfattig/lugn start,räknar med att vi ligger 7-8 i början och max 6 vid jul och sen tar det fart uppåt och vi slutar 3-4a.
Anledningar tillex jonte ur form pärssinen ur form,ingen tenkrat,nytt spelsystem,ny tränare.