Bragd-Birger: Nej. Jag klarar inte se ett såpass vekt och tempofattigt Timrå många matcher till. Då kommer jag börja mala om det vansinniga i tränarbytet, försäsongsupplägget osv. Challes tänk? exakt vad är det? Vad är det berömda nya spelsystemet? kommer laget bli målgladare? starkare defensivt?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Challes tänk? exakt vad är det? Vad är det berömda nya spelsystemet? kommer laget bli målgladare? starkare defensivt?