VM i Globen -89, gissa vem som satt på nedersta bänkraden bakom mål och aldrig såg målet live, fast han var näst närmast målet av alla (utom spelarna då)...
Lite komiskt att Kenta kommer att gå till historien som han som först la en Kentanilssonstraff, vilket han aldrig gjorde.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
VM i Globen -89, gissa vem som satt på nedersta bänkraden bakom mål och aldrig såg målet live, fast han var näst närmast målet av alla (utom spelarna då)...
Lite komiskt att Kenta kommer att gå till historien som han som först la en Kentanilssonstraff, vilket han aldrig gjorde.