Åh, jag glömde ju...att alla gamla goa Modo-gubbar over there har lovat att dom ska återförenas och vinna SM-guld. Blir nog en syn. Foppa och Näslund med begynnande flintar, hasandes läder till hurrarop från en begeistrad hemmapublik.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Blir nog en syn. Foppa och Näslund med begynnande flintar, hasandes läder till hurrarop från en begeistrad hemmapublik.