NuMountain: Tja, det känns lite svårt att sia om. Ungefär som att fundera över vilket väder det ska bli när man fyller femti. Ska dock kolla hur det ser ut med backuppsättningen i Timrås 95:or. Lär väl vara dom som står på isen när The Big Reunion chockar hockeysverige.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ska dock kolla hur det ser ut med backuppsättningen i Timrås 95:or. Lär väl vara dom som står på isen när The Big Reunion chockar hockeysverige.