1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 91663

Sv: Zätas tröja
Äntligen fler med den åsikten. En klubb med vår historia (och som dessutom väntat en massa år innan Lill-Strimmas tröja hissas...) skall väl helt plötsligt inte hissa tröjor för spelare som fortfarande är aktiva. Den dag Z kommit tillbaka efter en lyckad NHL-karriär och gjort en snygg avslutning med att t.ex ta Timrå till en SM-Final samt definitivt lagt grillerna på hyllan kan vi diskutera saken men inte innan dess. Var det inte Brynäs som hade en Huss-tröja i taket samtidigt som Huss var på isen i en Timråtröja... Låt oss slippa liknande pinsamheter!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer