-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Apropå nånting... (188100)
- Silly Season 2026-27 (5014)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Sanny Lindström är faktiskt ett föredöme. Men att han skulle vara bra på att filma, det begriper jag ingenting utav. Jag brukar irritera mig lite lätt på att han bör spela ännu mera fysiskt och tufft, d.v.s. göra det han är bra på mer ofta. Men kommer på mig varje gång att det inte är särskilt vettigt att smälla på i varje byte, hela tiden. #8 har ett grymt stort TIK-hjärta. Och han är framförallt ingen som filmar, fuskar.
Wikegård är alltså helt fel ute när det gäller Sanny, även om jag tycker du överreagerar hans kommentar om honom lite.
Men självklart har han helt rätt när han påstår att Modo är det lag som gnäller mest. Kanske inte så konstigt då Modo har den mest gnällige tränaren av alla. Harald. Och den spelare som gnäller efter varje (nästan) avblåsning. Niklas. Sedan har de ju ett par filmare också. Stora, starka Werner.