Egentligen är väl 3-4 säsonger lite lite för att få tröjan hissad. Z i all ära men då en trotjänare som Håkan Pettersson aldrig fick se nr21 dingla i ladans tak vete väl fan om det inte är lite tidigt. Det får inte gå inflation i hissade tröjor. Kommer däremot Henrik tillbaka om sådär 10-12 år och spelar några år till så kan det kanske bli aktuellt. Jag tycker att det inte räcker att vara stjärna några år, man bör räknas som trotjänare (som t.ex. Huss i Brynäs)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Egentligen är väl 3-4 säsonger lite lite för att få tröjan hissad. Z i all ära men då en trotjänare som Håkan Pettersson aldrig fick se nr21 dingla i ladans tak vete väl fan om det inte är lite tidigt. Det får inte gå inflation i hissade tröjor. Kommer däremot Henrik tillbaka om sådär 10-12 år och spelar några år till så kan det kanske bli aktuellt. Jag tycker att det inte räcker att vara stjärna några år, man bör räknas som trotjänare (som t.ex. Huss i Brynäs)