1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 920227

DIF - Timrå IK 2007-10-09
Jag irriterar mig så mycket på Lakens skittråd som envisas med att poppa upp igen när nya personer ska protestera mot kritiken och på den korkade titeln på matchtråden mot Skellefteå (varför ska Peos gäng ha några poäng?) att jag känner det är nödvändigt att starta matchtråden för Djurgårdsmatchen riktigt tidigt.

Viktig match för båda lagen. DIF måste vinna på hemmaplan och Timrå måste vinna mot förmodade bottenlaget Djurgården. Som poängen i tabellen fördelar sig blir det snabba kast så här i början men för den allmänna estetiken och välbefinnandet är det angeläget att Timrå tronar i toppen.

Svår och knapp seger för Timrå i kristallkulan. Lågt intresse på vaktmästeriet på jobbet som en följd av fotbollsdifs guldstrid men ändå angeläget för El Maco att slippa hälsningar på internpostkuverten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.