1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 920981

Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
ralus: Jag tror vi kan skrälla ikväll, men det blir mycket, mycket tufft.

DIF får tillbaka ett helt gäng spelare. Eller vad sägs om Ölvestad, Linkan, Axelsson och kanske också Ronnie P och Oscar E. Dessutom gör Ossi Väänänen debut.

Medans vi har Hynning knäskadad, Lotvonen sjuk och Jonte borta på obestämd tid.

Nu ska vi kanske inte blanda in Tenkrat i det här än, men vi saknar jäkligt duktiga spelare måste jag säga. Och DIF får tillbaka mycket kompetens. Vad menar jag med det här nu då? Jo att allt är precis som vanligt när det gäller Timrå IK. Och jag börjar bli jävligt less på det.

Men, jag tror vi skräller.

Come on!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.