RocknRolf2: Anfallshockey och lite speed är ett krav. Har nästan glömt hur vackert timråtröjor kan fladdra i fartvinden efter HV och Schelleftefajterna.
Och där...kom i a f Djurgårdens laguppställning upp på Swehockey. Intressant: Tre femmor. Klass på första två, Modo-kvalle på den sista. Backsidan ser...överkomlig ut. Detta kan fanimej gå vägen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och där...kom i a f Djurgårdens laguppställning upp på Swehockey. Intressant: Tre femmor. Klass på första två, Modo-kvalle på den sista. Backsidan ser...överkomlig ut. Detta kan fanimej gå vägen.