1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 921491

Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
Stabilt! Box-play riktigt bra, Hahl en gigant och Åkerlund fick hålla nollan. Lite väl defensivt spel i sista möjligen, å andra sidan ska man väl vara försiktig med kritik över att man tätar bakåt när man...tätar totalt bakåt.

Offensiven lämnar väl en smula i övrigt att önska, men det var vi ju hyfsat överens om innan matchen att den skulle göra. Hahl/Pärssinen är tänkta tungor på vågen, det är dom också. Pöyyan forecheckar bra, men var väl den svagaste länken i den kedjan i kväll.

Djurgården borta är ingen enkel match, tre pinnar där är riktigt bra. Poäng i 5/7 matcher likaså. Detta kan bli riktigt bra när allt är på plats.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.