1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 921726

Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
othan: Jag tycker tvärtom! Ställ in Åkerlund i målet igen. Han behövde kanske inte göra fantomräddningar för att hålla nollan men han slängde iaf inte in puckar i eget mål (hit räknar jag den uppsjö av enkla puckar som slinkit förbi) som Backlund lyckats med i några matcher nu. Jag tycker att det skall vara självskrivet att backe förstår att förstaspaden går till den som är mest taggad för dagen. Att vila i en match ses väl snarare som "ledighet" än som peting. Jag tycker att han ska "vila" i så många matcher som Åkerlund spelar bra med ett ev tak på, säg 6-7 matcher.

Tycker backe har visat upp en alldeles för loj inställning än så länge. Det är viktigt att han inser att det här inte är nån jvla lekstuga och får tillbaka vinnarskallen...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.