-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4952)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Arslet fram vad snopet det hade varit om vi hade tappat poäng idag! Vi skulle ha avgjort första tio, men det var det gamla sköna speediga inneffektiva TIK vi fick se idag och det var på sitt sätt skönt. I andra var det ungefär som vanligt med få ordnade uppspel och alldeles för mycket dräll kring linjerna och vi såg också här svagheten i årets upplaga (ja jag ältar och ältar...), det kontruktiva backspelet är obefintlig när vi blir satta under press. Tredje började visserligen bra men ängslan efter två poängmissar hemma gjorde sig påmind och vi bjöd på oceaner i mittzon. Det var heller inte bara en annan som var nervig. Spelarna på isen såg ut att ha både gummiarmar och gummiben och då är det är tur vi har finnkedjan, Arja i love you! Ja just ja, vi har ju även Åkerlund att tacka...
Bra idag, Regin, bättre idag, Marttinen, bäst idag, Hahl.