1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 922666

Sv: Timrå IK - Mora IK 2007-10-11
Kerstin_k: Han är vacker att skåda, verkligen. En kejsare!

Imponeras också av Marttinen. Han tar för sig mer och mer och jag är nästan beredd att helt ändra uppfattning där. Han rör sig bra, börjar hitta rätt i positionsspelet, har fin balans och är som en klippa i det fysiska. När det kommer till offensiven så växer han för varje match. Han söker och hittar allt som oftast blad också så följer han med bra i anfallen. Jag led bra med honom när han inte fick hänga sitt "Foppa-läge", men det kommer. Det enda som går att klaga på är att han går på för lite avslut, då han ska ha ett grymt skott.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.