1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 922869

Sv: Timrå IK - Mora IK 2007-10-11
Äntliiigen! Äntligen får man för en gångs skull se en Timråmålvakt göra en otrolig plockhandsräddning som är näst intill omöjlig att göra. Dessutom när det återstår 3 sek. av matchen. Äntligen!

Måste ändå säga att det blev onödigt spännande, matchen skulle vara över efter 1 perioden men men så är det i Ishockey synd att vi har så svårt att tugga på o skapa enkla promenadssegrar. Men, den som väntar på nåt gott.

Nånting säger mig ändå att Brynäs 1:a seger på 8 matcher kommer hemma mot oss, det skulle vara så typiskt oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.