Paddan: Förlåt, måste tydligen ha fått något fel på hjärnkontoret eller så var det tanken på den väntande pizzan som fick det att spöka något in i halvvete. 11 matcher 3 mål och 5 assists ska det ju vara.
Vet inte varför jag fått in i skallen att ni värvat Petr Nedved då den första statistiken jag gav var hans poängfacit så här långt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vet inte varför jag fått in i skallen att ni värvat Petr Nedved då den första statistiken jag gav var hans poängfacit så här långt.